Pozycjonowanie stron to zespół działań, których celem jest umiejscowienie stron internetowych jak najwyżej w wynikach wyszukiwania dla określonych fraz i słów kluczowych. Poruszając się po Internecie możemy spotkać się ze skrótem jakim jest SEO. Skrót ten pochodzi od angielskiego wyrażenia „Search Engine Optimization” i bywa zamiennie stosowany z pojęciem pozycjonowania. Jest to błąd, ponieważ SEO stanowi jedynie część pozycjonowania, w którego skład wchodzi także m.in. link building zewnętrzny. Jest on procesem polegającym na zdobywaniu linków zewnętrznych, czyli takich, które prowadzić będą z innej strony internetowej do naszej witryny. Pozycjonowanie stron niesie za sobą wiele korzyści. Są to m.in.: wzrost liczby odwiedzin i ruchu na naszej stronie, większa rozpoznawalność i wiarygodność marki, przewaga nad konkurencją i spotęgowanie zysków. Aby zwiększyć popularność naszej witryny warto skorzystać z usług profesjonalistów. Na rynku istnieje wiele firm, które pomogą nam w ulepszeniu strony. Opłacalne może okazać się także zatrudnienie copywritera. Kim jest copywriter? Jest to osoba zajmująca się tworzeniem treści związanych z marketingiem. Copywriter zadba o stworzenie wartościowego contentu, który zadowoli zarówno naszych czytelników, jak i algorytmy wyszukiwarek. Możemy także skorzystać z licznych kursów i wziąć sprawy w swoje ręce. Opcji na poprawienie statusu witryny jest naprawdę wiele. Warto w tym celu wykorzystać moc pozycjonowania. Jest to silne narzędzie, które – odpowiednio wykorzystane – może sprawić, że nasza strona stanie się bardziej znana, a stan konta ulegnie powiększeniu.